Grundsätzlich solltet Ihr eure Messer mit UPS oder FedEx zu Strider Knives schicken, da die Erfahrung gezeigt hat, dass bei dieser Adressierung Pakete per USPS (DHL) öfters auf dem Postweg verschwunden sind.
Fürs Schärfen oder kleinere Reparaturen empfehle ich einen der Messermacher unseres Forums (Jürgen Schanz, Markus Reichard sind erfahrungsgemäß gute Partner!)
Hier noch die offizielle Angabe dazu von Duane incl. der Garantie Bestimmungen:
ZitatAlles anzeigennew repair policy
If your folding knife has been modified we won't fix it so don't send it in
modified= if any tools were used on your knife to change its appearance Your warranty is void
Change the blade grind= void
Polish the screws, blade or titanium=void
Modify the handle=void
File your lock bar=void
Drill any holes in your knife=void
burn up your knife in a fire= VOID
If you strip a screw we will repllace it for a charge
If you break the tip or chip the blade we will fix it no charge
If you take the knife apart and ruin the lock up thier might be a charge
***charges are detirmined on how long it takes us to fix it****
WE WILL NOT SEND OUT OR SELL ANY PARTS
(FOR REPAIRS OR SERVICE, PLEASE USE UPS OR FEDEX ONLY)
(STRIDER KNIVES WILL NOT BE RESPOSIBLE FOR ITEMS LOST SENT BY USPS)
STRIDER KNIVES
120 NORTH PACIFIC ST
UNIT L-7
SAN MARCOS CA 92069
USA
Gruß,
AJAX